4OKTOBER10

HEJSAN. Vaknade strax efter halv 8 idag och kunde verkligen inte somna om så jag klev upp. Ska strax äta frukost sen är det en städardag som väntar. Ska få tummen ur rövva och packa upp resväskan också, usch så trååkigt!

Igår höll jag på dö av promenaden i svall. Satan i helvete vilken dålig kondis jag har, fick andningssvårigheter!?!?!??! VAD ÄR DET FRÅGAN OM EGENTLIGEN? Haha. Dumma trappor och berg som försöker ta död på mig. MEN efteråt väntade tacos! Så jag hade ju en anledning att kämpa mig igenom mördarprommisen.

Vill ni ha lite bra låtar? Jaaa det vill ni
Låt ett
Låt två
Låt tre

Dom här kommer spelas på lördag.. lördag?? vad händer då?? JO JAG FYLLER ÅR. hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback