11OKTOBER10

Jag hittade en lista. Idag har jag inte så mycket intressant att skriva så...

Badkar eller duschkabin?
BADKAR! Man kan sitta där så länge då tills fingrarna och tårna blir som russin. Dessutom är det hemskt mycket enklare att raka benen sittandes..

Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
Hm, den här månaden.. Sherlock Holmes är bra. Men utöver den här månaden så rekommenderar jag blood and bone! hehe.. och sista twilight filmen såklart ;)

Chips eller popcorn?
Chips, tror jag nog.

Vilken färg på läppstift använder du?
Använder sällan läppstift men har svårt att tänka mig att sätta annan färg än rött på läpparna. Isåfall någon ljus beige-rosa färg kanske.

Apelsin- eller äppeljuice?
Apelsin! Med fruktkött!

Vilken klädstil föredrar du?
Oj, jag har nog ingen klädstil. Jag tar på mig det jag tycker är snyggt. Kan vara långklänning och boots med hatt ena dagen, jeans och en skatehoodie andra dagen.. hehe

Vad lyssnar du helst på?
Indierock. Men även där vädigt blandat, pop, hiphop och gamla rockers!

Vad skulle du göra med 10 miljoner kronor?

Massor! Flytta, köpa en egen bostad och en bil. Och massa prylar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback