28NOVEMBER10

Söndag idag. Det är första advent och det betyder skyltsöndag. Gick en sväng med Cecilia och Sara, lunchade på rutiga duken och sen gick vi i lite affärer. Är lite onödigt kallt ute nu.. när jag inte stod ut kylan längre så brummade jag hem i min trogna BOB.
Igår var det fest hos Linda, SJUKT mycket folk. Fanns knappt någon golvyta att sätta ner foten på. Folk i soffan, sängen, köket och på golvet! Men det var himla trevligt, mycket folk jag inte träffat förr :) Blev svenssons som vanligt efteråt och sen rätt tidig hemgång för min del. Helt okej helg! Nu blir det nog ett par vita helger framöver, är ju inte så länge kvar tills jag glassar runt i gran canaria... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback