ALLTSÅ

Nu orkar jag inte skriva datumrubriker längre. Blev ju så tråkigt!
..Men!!! Jag märker rätt ofta här i bloggen att jag hoppar över ord när jag skriver?? Små men viktiga ord som gör att själva meningen blir rätt förstådd!! Tokigt.
IGÅR körde jag gocart med Lars och några av hans vänner i Sundsvall, det var så jäkla kul!!! Jag kom sist, MEN, jag "förlorade" med ca. en halv sekund och det var MIN FÖRSTA GÅNG, dom andra var ju rutti. Nästa gång ska jag smiska dom. ;) Efter gocarten blev det mat på någon restaurang i Haga, sen ölölöl! Klådde Lars i öldrickartävlingen iaf. Det kan jag leva på länge. Sedan blev det stadshuset där massa härnösandsbor befann sig!
Nu tog det slut på ord. Take care now, baba then.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback