10DECEMBER10

Idag har jag:
  • Bokat tid på ung.mottagningen för att få nya ppiller, är det bara jag som tycker att dom tar slut SJUKT FORT?? även fast man kartor som räcker ett år?!??!
  • Snabbfikat med My och Meja som jag sprang på utanför rutiga.
  • Bäddat sängen extra fint så att den lockar mig till att lägga mig innan 12.
  • Chattat med min kusin på facebook. Kort men trevligt samtal.
  • Inte strykt och hängt upp gardiner som jag skulle.
  • Städat rummet (inte så ovanligt)
  • Gjort en ny och grymt bra spellista på spotify
  • Twittrat!
  • Hämtat mamma från jobbet
  • Ätit kebab
  • Börjat packa resväskan inför Gran Canaria. Och JA jag vet att det är en vecka kvar men det är ju så roligt att packa! Måste packa inför vemdalen också då jag inte hinner det efter att jag kommer hem från grancan!
NU ska jag strax möta Marris på ica och sen tjocka ner mig framför tvn hos henne och kolla på idol. Tralalalala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback