30AUGUST10

Hejhopp. Vet ni vad jag gjort idag? ...neee det vet ni inte! Jag har tagit sista sprutan mot hepatit A och B. Den gjorde ont. Men eftersom jag är hård som sten så gjorde väl inte det något!

Igår hade jag en väldigt slapp dag, gjorde i stort sätt ingenting. Kollade på VÄNNER typ. Vid halv 1 (på natta!) kom Simon hit och berättade en häftig historia om en bilbrand som han var vittne till! Det ni! Ganska coola kompisar jag har! Sen pratade jag ihjäl honom med massa ointressant snack. Men hallå! Jag har inte inte pratat ordentligt med folk på en vecka! Var ju tvungen att prata av mig lite!

IKVÄLL kl 18 är det korpenfotboll som gäller. HEJA FC!!! Simon håller dock på BK baksug. Motståndarna. Men dom kommer förlora, såklart. Så vid 7 tiden ska jag skratta Simon i ansiktet. Det är ungefär vad jag har planerat att göra ikväll! Ni då?

Mitt hår ser ut som ogräs

Kommentarer
Postat av: nicko

du är ser ut som en liten katt ;PpP

2010-09-12 @ 11:10:19
Postat av: Tove

du är en liten katt, lilla gobben

2010-09-15 @ 21:44:25
URL: http://tove.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback