22AUGUST10

Tjoho. Shit vad sliten jag känner mig alltså. Har varit sjuk i 4 dagar nu och jag orkar fan inte göra någonting. Jobbade idag och trots att det gick ganska smärtfritt så var jag ganska slut när jag kom hem. Är inte så jättetaggad på att jobba imorgon men jag får bita ihop, det är bra pengar.

Låg och kollade på VÄNNER tidigare ikväll och strax före halv 11 for jag in en sväng till stan och träffade lite folk, kände att jag behövde få vara lite social... Blev dock inget långvarigt utan kom hem för ca 20 min sen. Har haft mössa på mig ikväll, och vinterjacka. Känns som att jag fått en släng av feber just nu men jag hoppas det går över så jag orkar jobba imorgon.


Kommentarer
Postat av: lullu

ey fin blogg & du var verkligen jättesöt!

2010-08-23 @ 20:26:09
URL: http://jaaaaaansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback