19AUGUST10

Hej! Imorse var jag duktig och klev upp när väckarn ringde kl halv 10. Vid 12 åkte jag in till stan och åt lunch med Andreas och sen när jag kom hem så packade jag ihop lite grejjer och bosatte mig hos pappa. Är lite piggare idag än igår, inte så ont i öronen. Hoppas resten försvinner så att jag orkar jobba lördag 9-17 och söndag 13-21.

Funderar på vad jag ska äta till middag idag... orkar inte laga mat och det bilr egentligen lika dyrt som om jag beställer från minikrogen, eftersom ALLT måste handlas. Det enda jag har i kylskåpet är multivitaminjuice. Och bullar i frysen! Tåls att fundera på...
MENSVÄRK har jag också. Ingenting är bra just nu! Förutom vädret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback