18AUGUST10

Godmorgon. Blå himmel idag igen och jag är sjuk. Fick ont i halsen igårkväll och idag är det ännu värre. Känns som att min hals är svullen och det gör jätteont att svälja. Jag brukar sällan få ont i halsen men de få gånger jag får det så gör det JÄTTEONT och slutar med att jag får käka penicillin. TIMING eftersom jag åker till Sthlm på måndag, jag hoppas det är borta då...

Har precis rensat min garderob och ska strax klä på mig för att åka in till stan och gå på arbetsförmedlingen. Uh. Kan jag inte bara få vara arbetslös resten av mitt liv?

Daddy och Ulla är påväg till Arlanda right know. Imorgon flyger dom till Aten, vet ni vad dom fuskisarna ska göra? SEGLA I GREKLAND I 2 VECKOR, hur orättvist?! HUH? Aja... Pappa kommer vara en riktig nigga när han kommer hem. Som vanligt.

Nu ska jag sätta fart så jag kommer iväg nån gång. Bajbaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback