17AUGUST10

Good evening. Idag har jag, daddy, bro och mamsi packat upp min brors saker i lägenheten uppe i Sollefteå. Han flyttar nämligen dit nu när skolan börjar. YABADABADO. Det betyder lugn och ro för min del här hemma... När vi kom hem blev det kinamat till middag. Så jäkla gott det är. Dock så tror jag inte min mage gillade det såhär i efter hand, har inte alls varit pigg ikväll. Magknip så in i helsicke.

Ikväll har jag och Marris sett Karate kid, hon for hem för en liten stund sen bara. Den var bra, trots att den var ganska förutsägbar. Ni vet en sån här film då man redan listat ut allt. Han lär sig kung fu, blir bra, ska tävla, också när man tror att allt är kört så vänder det. Ungefär som en miljon andra filmer. MEN, den är ändå värd att se, så, se den. Eller nått. Nu ska jag sova. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback