13AUGUST10

Fredag idag. Inga planer för helgen what so ever. Eller jo. Jobba. Och åka en sväng till Ida som har en sista fest ute i Vangsta på ett braaa tag. Hon ska nämligen flytta till Uppsala och plugga, vuxet va? Hon vet vad hon vill iallafall...

IKVÄLL vill jag gå på bio, kan ingen bara ringa mig och säga; "HEJ! jag vill också se inception." Huh? Varför ska alla vara upptagna med saker hela tiden? Varför är ingen lika göralös som jag är? Jaja. Snart åker jag iallafall till Stockholm en hel vecka, nästan. Då ska jag träffa släkt, träffa Mange, träffa Per och gå på grönan med Ida och två till som åker upp på torsdagen. Så min helt oplanerade Stockholmsresa blev inte så oplanerad ändå. Känns lite oroande att lönen kommer mitt upp i allt, det betyder att jag kommer ha massor av pengar att slösa bort på kläder. Men jag FÅR INTE! Jag ska resa. Resa resa resa. Då kan man inte hålla på att slösa bort dom på kläder man inte ens behöver. But it's so damn haaaaaaard not to...

Nu ska jag läsa lite mer om engelskakursen i London som jag nämnde igår. Ingen annan som är sugen på att följa med?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback