12AUGUST10

Jag tror jag har bytt blogg. Bubbleroom var bra men kändes opersonlig så nu hoppas jag över till blogg.se igen med en ny adress. TOVEANDERSON med ett s. Lite fränt sådär. Eller så var det bara för att Andersson med två s vad upptaget.. Jag ska försöka blogga relativt kontinuerligt hädanefter. Eftersom jag inte har något jobb eller ett liv över huvudtaget så borde det inte vara så svårt. Det svåra är nog att skriva något som faktiskt är intressant. Det blir dessutom mycket mer bilder i bloggen, inte bara bilder jag tar utan bilder jag hittar på andra bloggar/sajter, det blir liksom lite mer liv då. Eller nått.

För er som aldrig läst min blogg så kan ni hitta min första blogg här och min andra blogg här. Där kanske ni kan få ett hum om vem jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback