12AUGUST10

Det blev ingen bio sorgligt nog. Dom jag hade tänkt gå med hann inte med sig så det får bli en annan kväll. Istället har jag suttit med datorn i knät framför tvn och kollat på CSI. Och druckit iskall cola. Smake bra.
Åh åh åh, glömde en sak, jag har suttit och läst om engelskakurser också och jag har hittat en som inte var så jättedyr. Måste naturligtvis ta kontakt med CSN men det blir inte en jättesumma jag måste låna. Tänkte plugga en månad i London, så att jag får fräsha upp min engelska inför alla resor jag ska göra nästa år. Har börjar planerat lite vilka länder jag ska besöka och i vilken ordning jag ska resa. Är inte ute efter att semestra helt och hållet, vill jobba och upptäcka arbetslivet också.

Nu orkar jag inte prata om framtiden längre för den går mig på nerverna. Jag vet inte vad jag vill och jag får snart panik. Kanske inte är så bra när man inte ens fyllt 19 år. Nä nu lugnar vi oss! Jag hinner med mig... eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback